תוכנית בת כמעט שלוש שנים נרקמת והולכת. מי האמין??? כרטיסים שנקנו אי שם לפני קורונה, כשהכל היה קל וזמין הולכים להתממש.

אמנם עברה הרבה שינויים, לבשה ופשטה צורות אבל... היתה התגבשות ועכשיו, בעוד כמה שעות, בעולם שונה לגמרי - עולם שכבר יותר משנתיים חי בתוך ועם הקורונה, אנחנו אמורים להמריא. עם כל הלחץ של התנהלות שדה התעופה, התורים הלא נגמרים והחשש שהמזוודות יאבדו בדרך אנחנו - מיכאל ורבקה דודי ואני, יוצאים לטיול בהתרגשות ובשמחה. 


כל כך הרבה זמן שלא יצאנו לטיול. אנחנו שחיינו מטיול אחד למשנהו, שרק בקשנו לגלות ולכבוש עוד יעדים, מרוחקים ואטרקטיביים ככל שאפשר, ישבנו בביתנו וכאמור או..טו..טו.. שלוש שנים. אמנם המצאנו חיים חדשים, נחמדים ומעניינים לפחות כמו הטיולים הארוכים, אבל, החיידק הזה כנראה נשאר לתמיד ורק מחפש הזדמנויות להרים ראש.

אז... הנה זה בא!!!   איסלנד מחכה לנו עם מוטור-הום ועם מספיק זמן שנוכל לחרוש אותה ולחוות את כל, לפחות את רוב, ההרפתקאות שהיא יודעת להציע בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. 

יצאנו לדרך. נערכנו, חישבנו, דשנו ותכמנו תחבולות אבל המציאות הכתיבה – מעט שונה ואותו קשה. התורים בנתב"ג היו סבילים. היינו מלאי מרץ ותוך פחות משעתיים (למרות שלקחנו 4.5 שעות בטחון) כבר ישבנו נינוחים עם ארוחת הלילה. אי שם לקראת 04.00 נפלתי מעייפות והלכנו לישון ליד הגייט.

באמסטרדם הסיפור היה הרבה יותר קשה. תור ראשון של כחצי שעה בשביל להכנס למדינה ואז ממתינים עוד כשעה שיבוא איש בטחון ויעביר אותנו לטיסת ההמשך. הסתבר שאנחנו עומדים בתור עם מאות אנשים לבידוק הבטחוני. אחרי למעלה משעה וחצי בהמתנה ונראה שאנחנו רק בחצי הדרך, רבקה לוקחת יוזמה ומבקשת מהאנשים שיתנו לנו לדלג לראש התור כי אחרת נפסיד את הטיסה. האנשים אדיבים והבידוק הבטחוני מאחורינו. עכשיו נשארה רק המתנה של עוד כחצי שעה לביקורת הדרכונים ואנחנו רצים לשער ככתוב בכרטיס העליה שקבלנו בישראל. מוצאים בקושי שהחליפו שער, מגיעים ואז ממתינים, גזורים מעייפות ורעב, עוד שעה למטוס שמתעכב, כי למרות שהיו 4 שעות בין טיסה לטיסה, התורים שתו לנו את התוכניות לארוחה רצינית. 

בעליה למטוס באמסטרדם הצלחנו להרוויח זריחה - סימן טוב לבאות

 בשעה טובה, נוחתים באיסלנד, אנשים אדיבים ומנומסים, תוך זמן ממש קצר אנחנו אוספים מזוודות ואוי... אחת לא הגיעה. מבואסים ממלאים טפסים והפקיד מעודד, הנה הוא רואה שנשארה באמסטרדם ומחר תגיע.

איסלנד מקבלת את פנינו במזג אפור וקר אבל תוך דקות אנחנו במונית, מתקשקשים עם הנהג. זורקים מזוודות בחדר והולכים, בהמלצת נהג המונית למסעדת בשר כבש מומלצת. 30 מטר מהמלון.

 
לחיי הטיול שמתחיל   ע כ ש י ו

 

 

Comments

Popular posts from this blog

מקבלים קראוון

מעבורת - נסיון ראשון 30.6